Dovětek k utkání Hajnice-Bernartice/Žacléř B

29.10.2016 18:13

Nehezké momenty přineslo divákům v Hajnicích utkání mezi místním Spartakem a rezervou Bernartic/Žacléře. Na konci prvního poločasu se zápasnicky projevil gólman hostí a zápas musel být předčasně ukončen.

Běžela 45. minuta, když domácí Řehák svedl souboj se Zemanem a vstřelil gól. Sudí hru nezastavili a gól uznali, což neunesl bernartický gólman Otradovský a směrem k rozhodčímu poslal pár peprných slovíček v domnění že si Řehák pomohl nedovoleně a fauloval. Nestačila mu ani udělená žlutá karta a ve své salvě směrem k hlavnímu sudímu Smolovi pokračoval, za což byl vyloučen. Nepěkné chvilky ale teprve přišly... 

 

Běsnící brankář se vymanil ze seření svých spoluhráčů, přiběhl k rozhodčímu a udeřil ho oběma pěstmi do hlavy, až se Smola skácel k zemi. Bylo jasné, že utkání dohráno nebude. Otradovský ještě stihl hlavnímu sudímu přihodit výhrůžku "Počkej, až tě potkám někde v Trutnově, zabiju tě!".

 

Pochvalu od rozhodčího si naopak vysloužila pořadatelská služba Hajnic, která celou situaci po ukončení zápasu pomohla uklidnit.

 

V neveřejných materiálech je také dostupná citace rozhodčího Smoly, který celou situaci popisuje:

"Vyjádření k ČK a předčasnému ukončení zápasu: Ve 45. minutě došlo k souboji mezi D2 a H6 v malém vápně, po kterém D2 skóroval. H13 se domníval, že H6 byl faulován a řekl mi: "Lemple!", za což jsem mu udělil ŽK. H13 ke mně následně přišel, ale byl odtržen spoluhráči a při tom mi řekl: "Ty, zmrde!", za což jsem mu udělil ČK. H13 na to reagoval tak, že se rozeběhl, proskočil mezi vlastními spoluhráči a oběma pěstmi mě udeřil do hlavy, až jsem upadl na zem. Utkání jsem předčasně ukončil ve 45. minutě kvůli inzultaci HR.

 

Předčasné ukončení zápasu jsem sdělil oběma kapitánům a spolu s oběma AR jsem se odebral směrem ke kabině rozhodčích. Zastavili jsme se u rohového praporku nejblíže ke kabině rozhodčích a sledovali situaci na HP. Následně k nám přišel H13 a začal mi vyhrožovat: "Počkej, až tě potkám někde v Trutnově, zabiju tě!". Vyjádření k chování trenéra hostí: Trenér hostů řekl AR1 ve 25. minutě, že budou střídat. AR1 tedy běžel k půlíči čáře. Trenér hostí najednou celé střídání hostí zrušil a tak se ho AR1 zeptal, jestli mu to přijde normální. Trenér hostí na to reagoval tak, že nemůže vědět, že se hráč během 5 vteřin zázračně uzdraví. Po ukončení zápasu si to s ním AR1 chtěl vyříkat, ale trenér hostí mu pouze řekl, že to je "mladej cucák, kterej nemá co říkat" a na moji adresu se vyjádřil slovy, že jsem si to u něj posral.

 

Poznámka k hrací době druhého poločasu - druhý poločas nebyl zahájen, ale jelikož systém požadoval vložit časový údaj do doby druhého poločasu, byla tam vložena 1 minuta. Po příjezdu domů mě začala bolet hlava, za krkem a levé rameno z pádu na zem, v případě přetrvávajících problémů navštívím v týdnu lékaře. Na druhou stranu bych chtěl velmi poděkovat domácí pořadatelské službě, která se o nás výborně starala po celou dobu a po ukončení utkání spolu s domácím realizačním týmem velmi pomohla k uklidnění situace."